.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهاسازي5 ميليون بچه ماهي درآبهاي گلستان

بيش از 5 ميليون و 500 هزار قطعه بچه ماهي انواع بچه ماهي خاوياري با ميانگين وزني 3 تا 5 گرم توسط دو مركز تكثير و پرورش ماهيان خاوياري شهيد مرجاني و سد وشمگير در رودخانه‌‏هاي منتهي به درياي خزر استان گلستان رهاسازي شد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي سازمان شيلات ايران, دكتر جعفري, مديركل شيلات استان گلستان با بيان اين مطلب گفت: مركز تكثير و پرورش ماهيان خاوياري شهيد مرجاني مقدار 19 ميليون قطعه انواع لارو ماهيان خاوياري را توليد كرده كه از اين مقدار علاوه بر نياز داخلي خود نياز ساير استان‌‏هاي كشور را تامين كرده است.
وي افزود: مقدار ارسالي لارو مولد به ساير استان‌‏ها به تفكيك تعداد 6 ميليون و 923 هزار قطعه به مركز شهيد بهشتي استان گيلان ، تعداد 70 قطعه مولد ماهيان خاوياري و مركز تكثير شهيد رجايي مازندران 150 هزار قطعه و دانشگاه اروميه 40 هزار قطعه بوده است.
به گفته جعفري، در پايان از حاشيه‌‏نشينان رودخانه‌‏هاي منتهي به دريا خواست به منظور حفظ گونه‌‏هاي با ارزش ماهيان خاوياري در درياي خزر ، از آلودگي رودخانه‌‏ها و صيد بچه ماهيان خاوياري پرهيز كرده تا بچه ماهي‌‏هاي رهاسازي شده با تطبيق خود در محيط طبيعي و آرام سفر خود را به دريا آغاز كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.815 seconds.